راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به دست آوردن موفقیت شخصی نباید به حساب شانس یا سرنوشت یا بخت و اقبال گذاشته شود. گرچه بعضی افراد با توانایی‌های بالقوه‌ای به دنیا می‌آیند اما معمولاً برای کسب موفقیت شخصی باید ابتدا مهارت‌هایی کسب کرد. به‌کارگیری یک یا دو بینش نو در زندگی می‌تواند بی‌اغراق، همه چیز را یک‌شبه تغییر دهد، گرچه شرایط ممکن است موقتا همانطور باقی بماند اما نحوه نگرش شما به زندگی‌تان می‌تواند در یک لحظه تغییر کند. وقتی فشارهای زندگی زیاد است، می‌توانید با دریافت کمک به آرامش برسید و دوباره با دقت بیشتری به مسائل بنگرید.

موفقیت شخصی برای هر کسی که چهار کلید موفقیت را انجام می دهد، قابل دستیابی است و من اعتقاد دارم که زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. همه می خواهند موفقیت شخصی و کلید موفقیت شخصی را بیاموزند. هر کس می خواهد یک زندگی شاد و سالم داشته باشد، کار معنی دار داشته باشد و به استقلال مالی دست یابد. هر کس می خواهد جهان را تغییر دهد، مهم باشد، تا تاثیر مثبتی بر روی کسانی که در اطراف او هستند. هر کس می خواهد کاری را با زندگی اش انجام دهد.

با گذشت زمان، من متوجه شدم که کلید موفقیت شخصی یک قطعه اطلاعات است، یک ایده در زمان مناسب، در وضعیت مناسب، و زندگی شما را تغییر می دهد. من همچنین یاد گرفته ام که حقیقت بزرگ ساده است.


1-یک هدف مشترک در رسیدن به موفقیت شخصی

خوشبختانه برای بسیاری از ما، موفقیت شخصی در زمینه پس زمینه، هوش و توانایی بومی نیست. این خانواده ما، دوستان یا مخاطبان نیست که ما را قادر به انجام کارهای فوق العاده می کند. در عوض، کلید موفقیت شخصی، توانایی ما برای به دست آوردن بهترین نتیجه از خودمان در تقریبا تمام شرایط و شرایط است. این توانایی شما برای انطباق و تغییر زندگی شما است.

شما در حال حاضر، درون شما، ذخایر عمیق توانایی و توانایی است که، اگر به درستی مهار و هدایت می شود، شما را قادر به انجام چیزهای فوق العاده با زندگی خود است. ریشه های انعطاف پذیری و توسعه توانایی شما برای غلبه بر مشکلات، نزاع ها، موانع و مشکلات.


مقاله مرتبط : قانون جذب ثروت

مقاله مرتبط : هفت قانون معنوی موفقیت 


2-چهار کلید موفقیت شخصی

کلیدهای موفقیت شخصی برای تغییر زندگی شما همواره یکسان بوده است.

  1. دقیقا همان چیزی را که میخواهید انتخاب کنید و جایی که میخواهید بروید.
  2. یک مهلت تعیین کنید و برنامه ای برای رسیدن به آنجا ایجاد کنید (به یاد داشته باشید، یک هدف تنها یک رویا با مهلت است.)
  3. اقدام خود را بر روی برنامه خود انجام دهید هر روز کاری را به سمت هدف خود انجام دهید.
  4. قبل از اینکه بفهمید که تا زمانی که موفق نشوید، پیشاپیش حل می شود و هرگز از دست نخواهید داد.

این فرمول کلید موفقیت شخصی شماست و برای تقریبا هر کسی که تا به حال آن را امتحان کرده است کار کرده است. این نیاز به اکثر شما می توانید و بهترین کیفیت ها را داشته باشید. در توسعه و پیروی از این کلید ها به موفقیت شخصی ، شما را تکامل و رشد می کند تا شخص فوق العاده ای تبدیل شود.


 

3-یادگیری از کارشناسان برای تغییر زندگی شما و موفقیت شخصی

شما به اندازه کافی بلند نخواهید بود تا همه چیز را برای خودتان شکل دهید. و چه اتفاقی می افتد اگر سعی کنید دیگران را از قبل بیاموزید. بن فرانکلین یک بار گفت: "مردان می توانند عقلشان را بخرند یا می توانند از دیگران قرض بگیرند. تراژدی بزرگ این است که اکثر مردان ترجیح می دهند آن را خریداری کنند تا قیمت کامل را از لحاظ زمان و گنج پرداخت کنند. "

بزرگترین هدف شما در زندگی و موفقیت شخصی شما باید به دست آوردن بسیاری از آنها در حد امکان باشد و سپس از آنها برای کمک به انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید و تبدیل شدن به فردی که می خواهید تبدیل شود، استفاده کنید.


4-برنامه خود را برای موفقیت شخصی تنظیم کنید

شما زندگی خود را با دستیابی به تنها یک هدف مهم تغییر دهید ، یک الگو، الگو برای موفقیت شخصی در ذهن ناخودآگاه خود ایجاد می کنید. شما زندگی خود را تغییر می دهید و به طور خودکار هدایت می شود و به دنبال تکرار این موفقیت شخصی در چیزهای دیگر است که شما تلاش می کنید.

با غلبه بر ناامیدی و دستیابی به یک هدف عالی در هر منطقه، خود را برای موفقیت شخصی در مناطق دیگر نیز برنامه ریزی کنید. به عبارت دیگر، شما یاد می گیرید که موفق شوید. هرچه بیشتر به دست می آورید، بیشتر می توانید به دست آورید. هر یک از کلید های موفقیت، به ویژه اول، باعث اعتماد به نفس و اعتقاد شما می شود که بار دیگر موفق خواهید شد و موفقیت شخصی را به دست خواهید آورد.


مقاله مرتبط : کسب و کار

مقاله مرتبط: موفقیت


5-پتانسیل نامحدود موفقیت شخصی

تنها محدودیت های واقعی در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید، داشته یا خود باشید تحمیل کنید. هنگامی که شما تصمیمی روشن و بدون قید و شرط برای تغییر زندگی خود را با رها کردن تمام محدودیت های ذهنی خود و پرتاب کل قلب خود را به انجام برخی از هدف های بزرگ دنبال می کنید، موفقیت شخصی است تا دستیابی به هدف شما متوقف نمی شوید.


6-افزایش مهارت خود برای رسیدن به موفقیت شخصی

هرچه مهارت های شما افزایش یافته و دامنه وسیع تری را در بر بگیرند، فرصت های بهتری در اختیارتان قرار می گیرد تا در کسب و کار خود موفق شوید. برای ارتقاء مهارت های خود هم می توانید به تجربیات شخصی تان تکیه کنید و هم اینکه میزان مطالعه تان را بالا ببرید.


7-داشتن نگرش مثبت برای رسیدن به موفقیت شخصی

انسان این توانایی را دارد که انتخاب کند یک نگرش ذهنی مثبت داشته باشد یا منفی و فرقی هم نمی کند که قصد انجام چه کاری را دارد. این وظیفه بر عهده خود انسان است تا به جنبه های مثبت یک امر نگاه کند (تحت هر شرایطی) و زندگی اش را به جلو ببرد. یک نگرش مثبت ذهنی هم از نظر شخصیتی و هم از نظر حرفه ای به نفع تان است.

 من حقیقت مهمی را کشف می کنم که من را به نوع موفقیت شخصی که امروز من از آن لذت می برم رسانده و روش اثبات شده من را برای ایجاد، پرورش و نگهداری اندیشه ای که برای دستیابی به هر چیزی که می خواهید، نشان می دهد! این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد!


منبع: کرامت زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی