راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آنقدر امروزه برای ما از راز موفقیت و موفق شدن گفته اند که شاید در ذهن ما این سوال ایجاد شده که؛ آیا این موفقیت اصلا شدنی است؟  راز موفقیت در زندگی امروز چیست؟

راز موفقیت در زندگی، هدف گذاری است و تمام. مابقی داستان هایی که گفته می شوند چیزی جز بازارگرمی و توهم آفرینی نیست. انسان موفق در زندگی و کسب و کار امروزی فردی است به شدت هدف گذار و فوق العاده پایبند به این هدف ها. انسان موفق امروز کسی است که:

  1.  کاملا دقیق می داند از زندگی چه می خواهد.
  2. هدف های نوشته شده دارد.
  3. هر لحظه به هدف های خود فکر می کند.
  4. همواره از خود سوال می کند که چطور می تواند به این هدف نزدیک تر شود!
  5. برای رسیدن به هدفش برنامه ریزی می کند و قیمت رسیدن به آن را می پردازد.

عینا می توانم منظورم را در این داستان زیبا و معروف بیان کنم:
روزی جوانی از پیری پرسید که چطور می توانم در زندگی موفق باشم. پیر او را به میان رودخانه برد، سرِ جوان را زیر آب برده و نگه داشت. بعد از تلاش بسیار جوان، پیرمرد اجازه داد تا سرش را از آب بیرون بیاورد و نفسی بکشد. از جوان پرسید؛ زیر آب به دنبال چه چیزی بودی؟ جوان پاسخ داد؛ می خواستم تا نفس بکشم. پیر به او گفت؛ هروقت به اندازه نفس کشیدن، به دنبالِ موفقیت باشی، موفق خواهی شد!

از دست ندهید :   چقدر برای موفقیت وقت داریم؟

راز موفقیت در زندگی امروز این است. برای موفق شدن باید اینگونه به دنبالش بود. فکر می کنم چیزی که سال ها جلوی پیشرفت افراد بسیاری را گرفته، زندگی در وسط است! نه خیلی پولدارند و نه خیلی فقیر. همین آب باریکه لا مصب نمی گذارد آنقدر سخت بگذرد که قِید همه چیز را بزنیم و کاری بکنیم تا شرایط تغییر کند. همین بی تصمیمی و بی معنایی زندگی است که نمی گذارد تکان بخوریم.

داشتن هدف، راز موفقیت در زندگی امروز است!

راز موفقیت در زندگی امروز، هدف گذاری است. اهدف، چیزی است که به زندگی ما معنا می دهد. به تک تک تصمیماتمان به تک تک رفتارها و کارهایی که می کنیم.

داشتن هدف، راز موفقیت در زندگی امروز

داشتن هدف، راز موفقیت در زندگی امروز

وقتی هدف دارم؛ می دانم برای رسیدن به کجا دارم این کار را می کنم، چرا این کار را می کنم و پیدا کردن جواب چرا برای انجام کارهاست که دشوار ترین کارها را ساده می کند!

از دست ندهید :   جملات انرژی دهنده مثبت برای صبح

انسانِ بی هدف است که با کوچکترین دشواری ها قید ادامه راه را می زند و این مهارتِ ما در هدف گذاری است که تعیین کننده میزان موفقیت ما در زندگی است.

با نوشتن اهداف؛

  • با سرعت به سمتشان حرکت خواهیم کرد.
  • ذهنمان شروع به دادن راه حل های خلاقانه برای رسیدن به آن هدف می کند.
  • تمام انگیزه و انرژی های مثبتمان آزاد می شوند.

داشتن عزت نفس بالا، راز موفقیت در زندگی امروز

هر موفقیتی که به دست می آوریم هر چقدر هم کوچک باشد باعث بالاتر رفتن عزت نفس ما می شود و هرچه عزت نفس بالاتری داشته باشیم، در نهایت احساس ارزشمندی بیشتری خواهیم داشت و می توانیم به موفقیت های بیشتری برسیم و با موفقیت های بیشتر مجددا عزت نفس ما بالا تر خواهد رفت و این چرخه ادامه خواهد داشت. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با مفهوم عزت نفس مقاله بی نظیر “عزت نفس چیست” را مطالعه کنید.

عزت نفس شاید مفهومی است که تا امروز در جامعه ایرانی مظلوم واقع شده و کمتر به آن پراخته شده. شاید نام آن را در کتاب های برایان تریسی دیده باشید. برایان تریسی برای آن ارزش خاصی قایل بوده و هست. عزت نفس بالا را می توان تا حد زیادی با خوشبختی مترادف دانست. پیشنهاد می کنم برای رسیدن به درک بهتر از این مفهوم، به کتاب بی نظیر “سطل شما چقدر پر است؟” مراجعه کنید.



منبع: خودباور

نظرات (۳)

عالی بوووووووود❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عالی   😍😍

  • somayyeh khodaparast
  • بسیار عالی 
    khanomejazeh.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی