راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

انسان در نهاد خود پذیرای تمام انسان های دیگر است اما در گذر زمان و به علت کسب تجربیات مختلف به میزان زیادی این باور را از دست می دهد و در وضعیت نامناسب به برقراری ارتباط با دیگران می پردازد.

بیشتر افراد با این نوع موفقیت‌ها آشنایی بیشتری دارند و اصولاً شاخص‌های موفقیت در ذهن آن‌ها شامل همین موفقیت‌ اجتماعی است.
نظیر پست و مقام سازمانی، مدرک تحصیلی، شهرت، ثروت، زیبایی و …. ارتقای پست سازمانی برای کارمندان، اخذ مدرک تحصیلی بالاتر برای دانشجویان، شهرت روزافزون برای هنرمندان، ثروت و سود برای تجار و بازرگانان، طراحی و اجرای یک پروژه موفق برای مهندسان، درمان یک بیماری صعب‌العلاج برای پزشکان، رفع اتهام از موکل و یا اثبات حقانیت موکل برای وکلا و نظایر این‌ها همگی مصادیقی از موفقیت‌ اجتماعی هستند.

درواقع بخش قابل‌توجهی از راحتی و آسایش ما مرهون تلاش‌های همین انسان‌های موفق است. شاید به‌ظاهر، آن‌ها را نشناسیم، اما باید بدانیم که هرلحظه از حاصل دسترنج آن‌ها استفاده می‌کنیم. کشف راه درمان بیماری‌ها جان هزاران نفر را نجات می‌دهد و در رگ‌های ناامیدان زیادی، امید به زندگی و شادابی را به جریان می‌اندازد.

 

مقاله مرتبط:موفقیت چیست؟

موفقیت اجتماعی



چگونه به موفقیت اجتماعی برسم؟

 مطالعات نشان داده است که افرادی که روابط اجتماعی قوی دارند، مشکلات روحی و روانی مرتبط با استرس کمتری دارند و خطر ابتلا به بیماری روانی کمتری دارند ولی کسانی که روابط کمی دارند اغلب به سرعت از بیمارمی شوند یا آسیب می بینند.

  • با دوستان خود گروهی راتشکیل بدهید و باهم درمورد چیزهای مورد علاقه تون صحبت کنید ، مانند یک باشگاه کتاب، یک گروه پیاده روی یا یک سازمان خدماتی..این وسوسه انگیز است که بهترین دوست شما را به یک گروه جدید بکشاند تا بتوانید از صحبت های بی دست و پا با دیگران جلوگیری کنید؛ اما بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس شما و گسترش دایره اجتماعی شما این است که با افراد جدیدی در یک زمان صحبت کنید. این نشان می دهد که شما با افراد مختلف راحت هستید که به نوبه خود دیگران را جذب می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی