راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

با ما در مسیر موفقیت حرکت کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

موفقیت مالی

   موفقیت مالی یکی از مهم ترین هدف هایی است که هر انسانی در ز ندگی خود دارد. راز دستیابی به موفقیت مالی چیزی است که بسیاری از انسان ها طی زندگی خود در جستجوی آن بوده و یا حتی از آن اجتناب کرده اند. با این حال، افراد زیادی وجود دارند که به واسطه موفقیت مالی خود از زندگی خوبی برخوردارند و از ان لذت می برند. بررسی شرایط این افراد حاکی از این است که بسیاری از افراد موفق دارای عاداتی مشترک هستند. عاداتی که تکرار روزانه آن ها موجب برخورداری از آرامش و لذت امروزی آن ها شده است. موفقیت چه در زمینه مالی و چه در سایر زمینه ها به تفکر و نگرش شما به زندگی بستگی دارد. از زندگی چه میخواهید و اهداف شما چیست؟ این سوال به خوبی می تواند تعیین کننده مسیر موفقیت برای هر انسانی باشد. برای برخورداری از موفقیت مالی باید نکاتی را رعایت کنید. موفق ترین افراد جهان معتقدند که شما هرگز نمی توانید بدون آزادی مالی به آزادی حقیقی دست یابید. آزادی ممکن است ظاهراً رایگان باشد اما به هر حال بهایی دارد. در ادامه سعی داریم مطالبی راجع به موفقیت مالی و رازهای دستیابی به آن را به شما آموزش دهیم.

- اهداف مالی خود را تعیین کنید!
   برای بعضی افراد، چیزی لذت بخش تر از پول پس انداز کردن برای یک خانه سه خوابه با حیاط بزرگ نیست. بعضی دیگر هم رویای سفر به دور دنیا یا مرخصی یک ساله از کارشان را دارند. انتخاب اهداف مالی برای خود، رسیدن به آنها را برایتان آسانتر می کند.
- برای کمک به اعضای خانواده به دنبال روش های غیرمالی باشید!
   توصیه های کاری، پیشنهادات شبکه سازی و غذا درست کردن در منزل برای دانشجویان مشابه پول نقد است. جوانانی که در منزل با پدر و مادرشان زندگی می کنند با انجام کارهای خانه و آموزش دادن به آنها در مورد کامپیوتر و تکنولوژی می توانند به والدین خود کمک کنند.
- یک برنامه برای خرج و برج خود بریزید!
   اغلب افراد حدود دو سوم درآمد خود را روی سه مورد اصلی خرج می کنند: غذا، مسک و حمل و نقل. البته پرداخت بدهی و اقساط، پس انداز، هزینه های خانه، و آیتم های اختیاری از جمله تفریح هم وجود دارد. با تخصیص اهداف خرج و مخارج در هر دسته، یک بودجه سالانه تعیین کنید.
- زاد و پاد!
   اغلب ما شنیده ایم که رموز افراد بسیار ثروتمند این است که:
زاد: زمان افراد دیگر
پاد: پول افراد دیگر
زاد و پاد در ربع دایره های "ت" و "س" یافت می شوند. از بسیاری جهات افراد دیگر هستند که در ربع دایره های "ک" و "ش" کار می کنند که زمان و پولشان مورد استفاده قرار می گیرد. به این معنی که دسته دوم برای موفقیت دسته اول کار می کنند.





منبع: من میتونم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی